hej:pure pure lemon
Održivost nije trend, već budućnost! Što se tiče parfema, potraga za posebnim i istodobno održivim proizvodima završena je od 2022. godine: Od tada, mirisni brend hej:pure svojom održivošću nadahnjuje potrošače i stručnjake u industriji – jer je od mirisnog ulja do sklopive kutije sve dobro osmišljeno u pogledu održivosti! U skladu s ljetom, nova citrusno-transparentna mirisna varijanta pure lemon nadopunjuje postojeću kolekciju tri clean mirisa pure flower, pure water i nagrađenog mirisa pure wood. pure lemon bit će dostupan u Mülleru od sredine svibnja 2023. Od srpnja će sve varijante mirisa biti dostupne u uobičajenim trgovinama i digitalnim specijaliziranim trgovinama i parfumerijama.
hej:pure – osviješten koncept mirisa
Miris hej:pure je prvi potpuno održivi koncept mirisa proizvođača Mäurer & Wirtz te u ovoj seriji vodi brigu o čitavom lancu stvaranja vrijednosti: od odgovorno uzgojenih resursa preko potpore društvenih i ekoloških projekata povezanih s okolišem pa sve do održivog, recikliranog i obnovljivog materijala ambalaže. Također se preuzima odgovornost za recepture mirisa: Kao „Clean Fragrances””, mirisi ne sadrže nikakve kontroverzne sastojke poput bojila, palminog ili mineralnog ulja, ftalata ili UV filtra te su također 100 % veganski. Za ovaj koncept, inovativna marka mirisa osvojila je nagradu za održivost usmjerenu na budućnost njemačke industrije mirisa u prvoj godini lansiranja nakon samo šest mjeseci: Duftstar 2022. Nagradom „Green Award” Fragrance Foundation po prvi put odaje priznanje odgovornom brendu mirisa koji holistički implementira naglašene potrebe održivosti maloprodajnih partnera i krajnjih potrošača te, kao pionir, utire put održivom segmentu mirisa. hej:pure također se može dokazati na međunarodnoj razini i upravo je nominiran za Swedish Beauty Award u Švedskoj. Uspjeh koji nova varijanta mirisa pure lemon također želi postići.
Održiva ambalaža: reduce – reuse – recycle
U pogledu izbjegavanja otpada i očuvanja resursa, hej:pure karakteriziraju tri kriterija: #REDUCE: Bočice su napravljene od recikliranog stakla, nemaju plastični čep ili celofanski omot, a dolaze u sklopivim kutijama od kartona s FSC certifikatom, koji sadrži 100 posto recikliranih vlakana i tiskan je ekološki prihvatljivim bojama na bazi vode. #REUSE: Glave raspršivača bočica mogu se odvrnuti radi boljeg odvajanja ili za ponovnu uporabu staklenih bočica, npr. kao slatke vaze tipa „DIY”. #RECYCLE: Kako se vrijedne sirovine ne bi rasipale, već ponovno koristile, svi elementi pakiranja – glava za raspršivanje, staklena bočica i sklopiva kutija – mogu se optimalno reciklirati i čak ih je vanjski institut Cyclos certificirao s vrlo dobrom mogućnošću recikliranja od 98 posto.
Društveni angažman
Ekološku i etičku odgovornost hej:pure provodi na dva načina. #GOODFORCOMMUNITIES: Svaki miris sadrži „Hero Ingredient”, poseban sastojak koji je održiv i društveno proizveden te promiče pravedne radne uvjete u dotičnoj regiji. #GOODFORTHEPLANET: Budući da, unatoč smanjenom konceptu pakiranja, nažalost još uvijek nije bilo moguće izbjeći sve emisije stakleničkih plinova nastale tijekom proizvodnje, proizvođač mirisa dobrovoljno nadoknađuje svoj preostali CO2 otisak podržavanjem projekata zaštite klime koji se uklapaju u koncept „pure” i nastojanja da se izbjegne plastika: u suradnji s ClimatePartner podržan je projekt za zaštitu mora „Plastic Bank” i projekt pitke vode u jednoj zajednici u Ugandi. Osim toga, serija mirisa podržava WWF u važnom oglednom projektu u jugoistočnoj Aziji protiv poplave plastičnog otpada u oceanima.
Mirisni brend s društvenom odgovornošću
Do sada je hej:pure kompenzirao ukupno 75.000 kg CO2. hej:pure to postiže zajedno s ClimatePartnerom kroz sljedeće projekte zaštite klime potvrđene zlatnim standardom: Projekt „Plastic Bank” osigurava da manje plastike završi u moru i da se plastika umjesto toga reciklira uključivanjem stanovništva. U Haitiju, Indoneziji, Brazilu i na Filipinima lokalno stanovništvo skuplja plastično smeće s plaža pa tako plastični otpad iz oceana mogu zamijeniti za novac, namirnice, pitku vodu ili školarinu.
Projekt za pitku vodu „Spouts”: Projekt dijeli keramičke filtre za vodu obiteljima s niskim prihodima u Ugandi. Keramički filtri uklanjanju 99,9 posto bakterija i sprečavaju širenje teških bolesti. Tako se projektom štiti zdravlje ljudi koji inače ne bi imali pristup čistoj pitkoj vodi, a ujedno se štiti i okoliš: Kako bi dostupna voda postala pitka, brojne obitelji nemaju druge mogućnosti nego prokuhavati vodu. Tako nastaju velike emisije CO2 te se sijeku sve veće šumske površine kako bi se osigurale dovoljne količine drva ili drvenog ugljena nužne za prokuhavanje vode, ovisno o regiji.
Ipak, serija hej:pure najveći angažman posvećuje projektu zaštite mora organizacije WWF (organizacija za zaštitu prirode World Wide Fund for Nature Njemačka): U važnom oglednom projektu za izbjegavanje poplave plastike i borbu protiv njezinih uzroka, hej:pure je predan zaštiti svjetskih oceana promicanjem infrastrukture za recikliranje u jugoistočnoj Aziji. Informativne i obrazovne kampanje namijenjene lokalnom stanovništvu te provođenje radionica i tečajeva brinu se za jačanje ekološke svijesti. Potiče se izbjegavanje uporabe jednokratne plastike u turizmu, smanjivanje plastičnog otpada na zaštićenim morskim područjima te izgradnja sustava za odlaganje otpada. Više informacija možete potražiti na: www.wwf.de/plastikflut
Serija mirisa hej:pure sastoji se od varijanti pure flower, pure water, pure wood i pure lemon. Sve varijante mirisa bit će dostupne od srpnja 2023. u uobičajenim trgovinama i digitalnim specijaliziranim trgovinama i parfumerijama.
Chic.hr @chic.hr
Foto: PR