Na tržište stiže Juicefast
Zdrava prehrana imperativ je normalnog funkcioniranja svakog pojedinca, a o njezinoj važnosti posljednjih godina slušamo više nego ikad. S druge strane, zaista prave organske zdrave hrane je sve manje, a sve manje je i vremena koje pojedinci u užurbanom stilu života mogu odvojiti za pripremu zdravih i nutritivno bogatih obroka. Upravo zato veseli činjenica da na tržište stiže Juicefast – hrvatsko-slovenski foodtech startup specijaliziran za tehnološki naprednu proizvodnju 100% prirodnih detoksikacijskih sokova i zdravih obroka te na njima temeljenih programa za podizanje razine fizičkog i mentalnog zdravlja.
Suosnivači Juicefasta su braća David i Marko Dravinec koji su svoja dva već postojeća, zasebna poslovna poduhvata (Detox.hr i pilot projekt Zdravi obroci) uz pomoć Feelsgooda, prvog hrvatskog fonda rizičnoga kapitala za investiranje s društvenim učinkom, spojili u novu tvrtku registriranu u Sloveniji. Naime, Feelsgood je investirao u Juicefast 500.000 eura ili gotovo 3,8 milijuna kuna. Ta investicija će im pomoći unaprijediti proizvodnju visokokvalitetnih sokova za post od najkvalitetnijeg voća i povrća te zdravih obroka, ali i da oni budu dostupni što većem broju korisnika koji žele regulirati svoju tjelesnu težinu te tako unaprijediti svoje zdravstveno stanje.
Braća Dravinec su svoje ideje o tome kako najbolje od prirode iskoristiti za zdravlje i poboljšanje fizičkog stanja organizma pretvorili u uspješne poduzetničke pothvate, a osnivanje, odnosno spajanje njihova dva zasebna projekta u jedan novi, stepenica je k ostvarivanju njihova cilja – žele postati uspješni globalni brend u foodtech industriji zdrave hrane. Dobar temelj za to svakako su i poslovni rezultati koje su dosad ostvarili.
Marko Dravinec je suvlasnik koncepta Zdravi obroci za proizvodnju gotovih obroka prilagođenih prvenstveno aktivnim ljudima koji žele jesti zdravo te koji planiraju svoju prehranu, razbijajući mit da je zdrava hrana neukusna. Marko je i vlasnik zagrebačkog cateringa zdrave hrane Mali Vrt. Njegov brat, David Dravinec je pak 2020. pokrenuo Detox.hr, odnosno startup za proizvodnju 100% prirodnih sokova za post koji su se pokazali kao savršeno rješenje za korisnike koji žele gubiti kilograme i poboljšati svoje fizičko i mentalno zdravlje. Svaki sok je napravljen od 1,5 kg voća i povrća, ne sadrži konzervanse i aditive, a u prošloj godini prodano ih je 100 tisuća. U prvih 8 mjeseci 2022. popilo ih se u prosjeku 550 dnevno, a do kraja godine predviđaju ukupnu prodaju od oko 300 tisuća sokova.
„Koristimo najbolje iz prirode u obliku hladno cijeđenih sokova i smoothija koje, uz zdrave vegetarijanske, veganske ili keto obroke, imamo u programima posta tj. fastinga. Otud i ime novog brenda – Juicefast. Želja nam je našim kvalitetnim proizvodima te edukacijom pomoći ljudima da se riješe sve izraženijeg problema pretilosti. Istovremeno, podupiremo lokalna obiteljska gospodarstva od kojih nabavljamo većinu sirovina, a u konačnici brinemo o prirodi kompostiranjem nusprodukata proizvodnje. Ulaganje Feelsgooda će nam pomoći u toj misiji, kao i u tome da nastavimo raditi ono u čemu smo najbolji“, istaknuo je David Dravinec, direktor Juicefasta.
Juicefastov tim od desetak mladih stručnjaka najkvalitetnije prirodne namirice, voće i povrće pretvara u zdrave obroke i sokove procesom obrade visokim hidrostatskim tlakom (HPP). Riječ je o revolucionarnoj metodi koja, za razliku od klasične pasterizacije, sačuva okus, boju, teksturu, enzime i nutrijente u najvećoj mogućoj mjeri. Mogu ponuditi i cjelovite planove za fasting procese u trajanju 2 ili 4 tjedna.
Chic.hr @chic.hr
Foto: Juicefast