Stigao je Y EAU DE TOILETTE

To je prvo slovo naziva brenda Yves Saint Laurent. To je pitanje. To je odgovor. To je Y. Odvažna, rock ‘n’ roll interpretacija kultnih fougère muških mirisa. Kreirao ju je jedan od najpoznatijih nosova, majstor parfumer Dominique Ropion (IFF). Liniju utjelovljuje umjetnik brojnih talenata i legendarna rock-zvijezda Lenny Kravitz. Danas Yves Saint Laurent Beauté s ponosom predstavlja dojmljivu interpretaciju svojeg kultnog mirisa: Y EAU DE TOILETTE, kontrast mineralnog drvenastog fougère mirisa, aromatične lavande i senzualnih mirisa šume… To je nova razina intenziteta. Plavi val čistoće i seksipila.

Uz ovaj osvježavajući, no snažan miris u spreju, postojan tijekom cijelog dana i iznimnog intenziteta tijekom 12 sati, komplimentima neće biti kraja. Lako se nanosi. Lako ga je voljeti. Profinjeniji je, seksipilniji i postojaniji nego ikad dosad. Svježina nikad nije bila ovoliko seksipilna. Prepustite se.

OSJEĆAJ: MIRIS ZA KREATIVNOG SAMOIZGRAĐENOG MUŠKARCA

Y toaletna voda donosi novi, osobniji prikaz životne priče muškarca koji stoji iza mirisa Y, koji predstavlja kultni ambasador ove linije parfema, Lenny Kravitz. Neustrašivi istraživač koji živi život prema vlastitim pravilima. Zašto? Zato što u potpunosti prihvaća sebe takvog kakav jest. Njegov je moto: „Kako biste znali kamo idete, morate znati odakle dolazite.” Kako biste se prepustili kreativnosti, morate uroniti u svoju unutarnju snagu koja hrani vašu strast. Ponovno se povezati sa svojim korijenima. Vratiti se na početak kako biste otkrili tko ste. Zvukove, osjećaje, mirise koji su vas oblikovali… Surove. Rezonantne. Stvarne. To je najbolja vrsta seksipila i jedina istinska profinjenost. Ona koja potječe iz samosvijesti.

MIRIS: IZNIMNO SVJEŽ. INTENZIVNO SEKSIPILAN.

Stvarajući miris Y EAU DE TOILETTE, majstor parfumer Dominique Ropion oslobađa svoju kreativnost i predstavlja nevjerojatnu novu inačicu mirisa linije Y koja se vraća svojim korijenima: napetosti između čistoće i seksipila, suštini fougère mirisa. Stvara miris nalik onome koji ga je učinio legendom industrije parfema. Formula je toliko profinjena da su sve note u savršenom skladu, čime se osiguravaju nevjerojatna aura, jedinstven potpis i iznimna postojanost mirisa.

„Kreirao sam miris Y Eau de Toilette kao mineralni, drvenasti fougère miris nevjerojatne svježine,” govori Dominique Ropion. „Aromatične glavne note otkrivaju čist miris lavande i svježinu geranija i pretapaju se u mineralne akorde ambergrisa, duboke, seksipilne, muževne akorde tamjana i senzualni akord šume.”

Majstor parfumer ističe izvornu svježinu mirisa daškom bergamota, ledenim peckanjem đumbira i raskošnom svježinom glavnih nota geranija bourbon s Madagaskara. Kreiran za brend YSL Beauté posebnim postupkom destilacije, ovaj svježiji, snažniji miris srodan ruži otkriva svoju cvjetnu moć. Energične početne note diktiraju primarni ritam mirisa, a svjež, odvažan mineralni akord prožima sve note, od gornjih do osnovnih. Mirisni potpis linije Y obilje je aldehida, molekula koje donose dašak tek izglačane košulje. Senzualni tamjan u mirisu Y EAU DE TOILETTE isprepliće se sa seksipilnim akordom ambergrisa, koji podsjeća na slane tragove mora na toploj preplanuloj koži.

„Tamjan osigurava intenzivne svježe note, ali i toplije senzualne prijelaze. Vrlo je vertikalan sastojak koji prožima cijeli miris, od početnih do osnovnih nota. Spaja eksplozivnu mirisnu svježinu s dubokom drvenastom senzualnošću,” objašnjava Dominique Ropion.

Zatim dolaze uzburkani valovi svježih tonova. Svjež mirisni akord spaja izvrsne sastojke kreirane za YSL. Srce raskošne lavande iz Provanse kreirano je kako bi istaknulo najsvježije i najzavodljivije note cvijeća. U mirisu Y EAU DE TOILETTE spaja se s mirisnom toplinom muškatne kadulje iz Provanse kako bi otkrilo njegovu jedinstvenu senzualnost. Riječima majstora parfumera „lavanda i muškatna kadulja iz Provanse, geranij s Madagaskara i akord ambergrisa sastojci su koji pune miris blistavom plavom aurom”. U kasnijim fazama stvari se zahuktavaju, Dominique Ropion notama dodaje bas i miris postaje seksipilniji, uz duboke tonove ulja cedrovine. Ovaj dubok i rezonantan drvenasti miris dodatno ističe akord vanilije i stvara melodiju kojoj ne možete odoljeti… Čistoća nikad nije bila ovoliko seksipilna. Svježina nikad nije bila ovoliko senzualna. Prepustite se. Y EAU DE TOILETTE.

MATERIJAL: PRIRODNI SASTOJCI, OSMIŠLJENI POSEBNO ZA YSL

Uz nov i odvažan pogled na klasičan muški stil, Y LE PARFUM temelji se na sastojcima vrhunske kvalitete koji su osmišljeni posebno za Yves Saint Laurent. U ovoj su savršenoj paleti ključni prirodni sastojci parfema dekonstruirani, a zatim rekonstruirani kroz modernu tehnologiju, radi oslobađanja njihove istinske suštine.

KAMPANJA: POVRATAK LEGENDE SVOJIM KORIJENIMA

„Kako biste znali kamo idete, morate znati odakle dolazite.” – Lenny Kravitz

Gledamo prizor pod vodom. Vidi se kultni YSL-ov logotip Cassandre, koji poput priviđenja leži na bijelom pješčanom dnu plavog mora. Zatim polako izranja iz dubina prema svjetlosti. Umirujući je to i meditativan prizor, kao u snu, koji je uvertira novoj, surovijoj, akustičnijoj inačici pjesme Are You Gonna Go My Way, koju je Lenny Kravitz snimio posebno za novu kampanju. Kultna pjesma u novom ruhu.

U videozapisu mlade nagrađivane redateljice Jessy Moussallem rock-zvijezda i ambasador linije Y pokazuje intimniju stranu svoje osobnosti. Lenny u videozapisu dijeli vrlo važan dio svojeg osobnog života u kojem se vraća svojim korijenima na Bahamima, otkud su rodom roditelji njegove majke. Mjesto je to na kojem je u djetinjstvu proveo brojne praznike sa svojim rođacima i na kojem se u najvećoj mjeri osjeća kao kod kuće.

Uz njega otkrivamo surovu ljepotu otočića Eleuthera, čiji naziv znači „sloboda”, na kojem Lenny ima kuću i mali snimateljski studio. To je njegovo uporište i utočište. Mjesto na koje odlazi kako bi bio sam, prepustio se nadahnuću i osjetio energiju prirode.

Na Eleutheri Lenny ne živi život poznate osobe,” objašnjava Jessy Moussallem. „To je mjesto na kojem se može ponovno povezati sa sobom i sa svojim korijenima, s ljudima, krajolikom, kristalno plavim morem, zrakama sunca i lahorom na koži, onime što je poznavao i njegov djed. Tamo može biti svoj. Ovaj videozapis otkriva upravo to: njegove korijene i čovjeka ispod maske zvijezde. Pokazuje nam odakle Lenny crpi svoju kreativnu energiju i što u mjestu iz kojeg potječe, u njegovom istinskom domu, pokreće njegovu strast.”

Iako je Lenny u novoj kampanji jednako velika rock-zvijezda kao i uvijek, u njoj je i čovjek koji je u skladu s prirodom i svojim bahamskim identitetom na koji je ponosan. Vitka figura u crnoj odjeći s morem i oblacima u pozadini… Slobodan. Nadahnut. Nadahnjujući. To je Y.

„Zaljubio sam se u Bahame kad mi je bilo 5 godina. Moj je djed s otoka Inagaua, a moja je majka htjela da upoznam svoje korijene, svoju obitelj i svoju bahamsku kulturu. Zaljubio sam se u to mjesto doslovce od prvog koraka i prvog udaha slatkog otočkog zraka. Proputovao sam svijet i živio na mnogim mjestima, ali Bahami su oduvijek moj istinski dom.” – Lenny Kravitz

INTENZITET: KOJI JE MIRIS LINIJE Y IDEALAN ZA VAS?

Kao što i ambasador linije Y, Lenny Kravitz, ponovno osmišljava svoje pjesme na različitim nastupima, tako i majstor parfumer Dominique Ropion ponovno osmišljava duh linije Y svakim njezinim novim utjelovljenjem. Svaki sa svojim vlastitim, jedinstvenim intenzitetom. Uvijek s istim snažnim identitetom: napetosti između čistoće i seksipila. Kultno i odvažno. Crno i bijelo.

Chic.hr @chic.hr

Foto: PR