opio svojom čarolijom
Prekrasna šetnja uz more i srednjovjekovne novigradske zidine, opuštena atmosfera, degustacija vrhunskih vina i hrane te višesatno uživanje u ljepotama sjeverozapadne Istre obilježilo je ovogodišnji Wine&Walk by the sea u Novigradu. U jutarnjim satima okupilo se više od 500 šetača koji su na startu dobili svoje degustacijske čaše, bonove i mapu te su krenuli u novigradsku avanturu. Kroz putovanje 10 kilometara dugom stazom moglo se uživati u posjeti lokalnim vinskim podrumima, šetnjom kroz maslinike, vinograde, ali i srednjovjekovnim zidinama grada, a po putu je na wine&food točkama čekala bogata gastronomska i vinska ponuda najboljih istarskih vinara.
„Unatoč najavama lošeg vremena sve su kotizacije rasprodane čak deset dana prije eventa. 500 šetača je moglo uživati u šetnji novigradskim vinogradima, brojnim istarskim delicijama i pogledu na more, a nakon pješačkog pohoda zabava se nastavila na novigradskom trgu gdje se okupilo još više gostiju“, izjavila je direktorica Turističke zajednice Grada Novigrada. Na samoj stazi šetačima se priključilo i osam influencera iz Slovenije, Italije, Austrije i Hrvatske koji su dio ovoljetne kampanje Best of the northwest i kojim se sjeverozapadna Istra predstavila kao Influencer Friendly Destination.
Nakon dolaska u cilj u park Novigradske biskupije nastavilo se druženje u sjajnoj atmosferi uz zabavu i glazbu te sajam autohtonih poljoprivrednih proizvoda i suvenira i lutriju, a mnogi su u sjeverozapadnoj Istri odlučili ostati i cijeli vikend. Šetnji uz more priključilo se i veliki broj ljudi iz poslovnog svijeta te mediji, koji su došli provjeriti što je to toliko magično u Wine&Walk događajima da im se svake godine vraća veliki broj šetača, koji su zbog svoje vjernosti dobili i titulu Wine&Walk ambasadora. Najviše šetača je došlo iz Slovenije, Austrije i Hrvatske, a zanimljivo je da im se pridružilo i nekoliko šetača iz Armenije. Svoju oduševljenost ponudom, atmosferom i cjelokupnim ambijentom nisu krili niti ovog puta.