Novi muški Yves Saint Laurent Beauty miris

U Parizu je održan internacionalni YSL beauty event povodom lansiranja novog MYSLF muškog mirisa. Party se održao u La Caserneu, u samom srcu pariške prijestolnice gdje su se uz ambasadora brenda Austina Butlera okupili mnogi prijatelji brenda. U iskonskom YSL beauty party duhu uzvanike su zabavljali DJ-evi Clare 3000 te Honey Djion i glazbenik Ishmaël čiji je hit soundtrack kampanje. Njihovi ritmovi pretvorili su večer u jednu od najodvažnijih kada je riječ o ovogodišnjem Pariškom tjednu mode.

MYSLF je više od imena. To je najupečatljiviji i najjednostavniji način da se kaže „Ja“. Upravo su u tom otkrivanju istinskog „Ja“ imali priliku sudjelovati prijatelji brenda iz naše regije. Elena Dizdar i Sandy Bogovac te Pavao Elez pripadnici su generacije koja se ne boji reći MYSLF. Jer upravo je to potpuno, iskreno, ponosno, odvažno, beskompromisno –  čak i ako proturječi onome što se od nas očekuje!

VIZIJA

NAJHRABRIJE ŠTO MOGU UČINITI JEST BITI ONO ŠTO JESAM.

IZRAŽAJAN

UPORAN

OSJEĆAJAN

BESKOMPROMISAN

POSEBAN

SNAŽAN

PONOSAN

ZNATIŽELJAN

TAJANSTVEN

PRILAGODLJIV

VESEO

ISKREN

JA, BEZ OBZIRA NA SVE.

PRIGRLI ONO ŠTO JESI. MYSLF.

„NAUČIO SAM KAKO JE NAJVAŽNIJI SUSRET U ŽIVOTU SUSRET SA SAMIM SOBOM.“

YVES SAINT LAURENT

MYSLF. Riječ koja uključuje sve aspekte muškarca koji jesi – a ne muškarca kakav su ti rekli da bi trebao biti. 

MYSLF. Potpuno. Iskreno. Ponosno. Odvažno. Beskompromisno. Čak i ako proturječi onomu što se od tebe očekuje. To si ti, sa svim svojim suprotnostima i nijansama. Jer, što je snaga bez osjećajnosti? Što je učenje bez promijene starih navika? Što je ljubav bez boli? Što je ljudsko biće bez nesavršenosti?

MYSLF. Više od imena. To je najupečatljiviji i najjednostavniji način da se kaže „Ja“. Lukavo navođenje načina kako GenZ piše riječi, ali ne samo to. U samim slovima nalaze se inicijali brenda. Slova YSL stvaraju most između slova M i F, između muževnosti (Masculine) i ženstvenosti (Feminine)… Ali MYSLF može značiti i MY YSL (Moj Yves Saint Laurent) miris…

MYSLF. Izjava je generacije jer u promjenjivoj eri slobodnoga govora današnji mladići redefiniraju što znači biti muškarac. Biti JA je način na koji oslovljavamo tu promjenu to je oslobađanje od  poznatih klišeja, traženje vlasništva nad samim sobom. To je tolerancija i empatija, a ne moć. Biti ja znači slušati sebe i one oko sebe. Prihvatiti svoje emocije. BITI, a ne IMATI.

Bez obzira na to koliko aspekata sebe istraživao, ti si uvijek ti: jedinstvena kombinacija svojih iskustava i izbora. A pronaći taj jedinstveni, osobni identitet najhrabriji je, najprovokativniji čin od svih.

Kako bi dodatno istaknuo ono što jesi potrebno je pronaći miris koji odražava tebe. Izražavajući ono što jesi, u svim svojim nijansama.

Ti si svoj. Ti si MYSLF.

#MEMYSLFANDYSL

NASLIJEĐE PROŽETO KROZ NOVI YSL MIRIS ZA MUŠKARCE.

Kultna figura modnog dizajnera s aureolom jedna od ključnih slika mirisa 20. stoljeća. Ipak, slika je toliko moderna da bi se mogla snimiti i danas – osjetljiv prikaz muževnosti u svoj njezinoj ljepoti, ranjivosti i snazi. A ujedno prikazuje koliko je Yves Saint Laurent snažno utjecao na svoje razdoblje, ne samo svojom umjetnošću nego i vlastitom pojavom.

Noseći ništa osim naočala s tamnim rubom, njegovo nago tijelo prikazano je u na crno-bijeloj fotografiji s koje nas Yves Saint Laurent promatra bez imalo ustručavanja. Fotografiju je snimio Jeanloup Sieff, a prvotno je bila objavljena u francuskom Vogue te je izazvala pomutnju u cijelom svijetu. Dizajner bez odjeće? Nitko se još nije usudio pokazati se gol…

Fotografija je snimljena 1971. za kampanju koja promovira prvi muški miris Yves Saint Laurenta, Yves Saint Laurent pour Homme, zajedno s tekstom: „Tri godine ova toaletna voda bila je moja. Danas može biti tvoja.” Miris je kao i dizajnerova fotografija, mirisni portret čovjeka koji ga je inspirirao. Svježa kolonjska voda, seksi čista kao muškarac koji je tek izašao iz tuša, zajedno s daškom nečeg tamnijeg, uz samo nagovještaj pačulija, mahovine i vetivera.

Od tada muški mirisi Yves Saint Laurenta govore o ovoj dinamičnoj napetosti između svježeg i senzualnog, čistog i seksi, svijetlog i tamnog. Novi miris pomiče taj stav korak dalje, obuhvaćajući cijeli spektar mirisnih nijansi.

DIZAJN. NOVI TOTEM U KOJEM SE NALAZI YSL SILUETA

Odvažno i bezvremenski s dozom YSL stava. Nužan luksuz. Do srži elegantna i primamljiva YSL silueta…  MYSLF je više od bočice. To je totem koji odašilje svoje vlastite vibracije. YSL stav. Snažan, osjećajan i uključiv.

Željela sam stvoriti novi izraz muževnosti sa suptilnijim senzualnim osjećajem koji je suprotan standardnim kodovima “Budi velik. Budi muževan”, objašnjava dizajnerica Suzanne Dalton, koja je također autorica nagrađivanih bočica Libre i Y, obje za Yves Saint Laurent.

Čiste linije, oštro staklo, meke teksture. Ovo je vrsta jednostavnog, luksuznog dizajna koji vas privlači otkrivajući nizove slojeva suptilnih detalja. „Postoji više od onoga što se čini na prvi pogled”, kaže dizajnerica, govoreći o – i za – visokom, vitkom crnom monolitu.

Sve na bočici je tako izrazito suptilno da se morate približiti da biste mogli cijeniti njezinu zavodljivost.

Divite se čarobnoj silueti koja po svojoj aerodinamičnoj uglađenosti i fluidnosti predstavlja YSL– moćna izjava koja jednostavno predstavlja luksuz.

Zavirite u sjajnu crnu fasadu i osjetite kako kultni YSL Cassandre dizajn upravo uranja u površinu. Budući da će bočica parfema biti dio vašeg života, MYSLF progovara o vašim osjećajima. Sve kreće iz srca. „To je otkucaj srca boce“, izjavila je Suzanne Dalton. Tehnički podvig i prava inovacija jer je Cassandre uliven izravno u staklo. Ti otkucaji, puls YSL Cassandre uvlači vas u reflektirajuću površinu gdje možete vidjeti sebe.

Prijeđite prstom po tankim staklenim naborima pod kutovima, tako krajnje couture u svojoj eleganciji – poput preciznih šavova odijela, tako senzualno taktilnih u svojoj mekoći, a opet vrlo YSL u svojoj oštrini.

Neka vaše oko ostane na različitim nijansama crne – omiljenoj boji Yves Saint Laurenta, najslikovitijoj u brendu – poput cijelog spektra osjećaja prikazanih u elegantnoj crno-bijeloj boji. Na dnu, prozirni lak otkriva miris iznutra, poput skrivene duše bočice.

Ipak, ovaj oštar, zavodljiv dizajn također je oblikovan s najvećom preciznošću i savršenstvom. Inženjerski pothvat programa YSL Beauty radi SMANJENJA NAŠEG UTJECAJA usredotočuje se na smanjenje našeg utjecaja na prirodne resurse.

MYSLF bočice i kutije mogu se reciklirati*. Staklene boce sadržavaju reciklirano staklo, a kutije imaju FSC™ MIX certifikat. Upotrebom FSC™ certificiranog kartona za kutije Yves Saint Laurent Beauty podržava upravljanje šumama koje poštuje ljude i prirodu.

Bočica se može 100 % ponovno puniti u svim formatima – formati bočica od 10 ml, 40 ml, 60 ml i 100 ml MYSLF Eau de Parfum koje nose natpis „refillable“ na vanjskom pakiranju – omogućuju smanjenje potrebe za materijalom za ambalažu. Ponovno punjenje Eau de Parfum pomaže u uštedi 43 %** stakla, 75 %** metala, 21 %** plastike, 16 %** papira.

Bočica za ponovno punjenje MYSLF Eau de Parfum od 150 ml može se reciklirati*, sadržava reciklirano staklo, čime se smanjuje upotreba novog stakla.

AMBASADOR. AUSTIN BUTLER

U potpunosti prihvaća tko je. Sve različite aspekte sebe. Sve različite aspekte koje može imati. Osjetljiv i beskompromisan. Samopouzdan, ali pristupačan. Autentičan, ali složen, kako i priliči neizmjerno talentiranom umjetniku…

Yves Saint Laurent Beauty ponosno predstavlja ambasadora svojeg novog mirisa Austina Butlera. Nitko ne bi mogao toliko istinski utjeloviti novi miris. Nitko ne bi mogao biti uvjerljiviji glasnik za YSL-ovu izjavu o modernoj muževnosti, dijeleći vrijednosti i viziju brenda.

Jedan od najhvaljenijih glumaca svoje generacije, zvijezda u usponu, već je surađivao s nekim od najprestižnijih redatelja – Quentinom Tarantinom, Bazom Luhrmannom, Jimom Jarmushem, Jeffom Nicholsom i sada s Denisom Villeneuveom u nadolazećoj Dini: Drugi dio. Njegova izvanredna izvedba u filmu Elvis nominiranom za Oscara pokazala je njegovu jedinstvenu sposobnost portretiranja složenog, uvjerljivog lika – kao

muškarca i kao legendu. Njegove tri godine napornog rada prepoznate su nominacijom za Oscara, Zlatni globus i nagradu BAFTA za najboljega glumca.

Chic.hr @chic.hr

Foto: Promo