Drito iz Boćarskog
Više od 3 tisuće mladih ovog je vikenda uživalo na najvećem trap festivalu ove sezone. Kuku$, Hiljson Mandela, Vojko V, Krankšvester, Grše, 2x Šihta, Buntai, Bore Balboa i TTM samo su neki od izvođača koji su prošlog vikenda nastupili na festivalu Drito iz Boćarskog gdje je omiljeni sportski i lifestyle brend adidas ujedno predstavio i svoju novu Club Originals kampanju. Mjesecima unaprijed rasprodan glazbeni događaj okupio je u dva dana više od tri tisuće mladih ljudi koji obožavaju regionalne trap glazbenike.
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2023/04/Kukus_2-1024x576.jpg)
adidas je upravo u trap glazbenicima prepoznao savršene ambasadore. Naime, već sezonama brend u svojim kampanjama, pa tako i u najnovijoj Club originals, slavi mlade kreativce i s njima gradi jedinstveni urbani stil koji svoje korijene vuče iz nekih prošlih legendarnih vremena, ali ih prezentira na nov, originalan način.
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2023/04/Bore-B_2-1024x576.jpg)
Osim uživanja u uzbudljivim glazbenim nastupima, posjetitelji su na koncertima u zagrebačkom Boćarskom domu, u adidasovim cornerima imali priliku isprobati air brush tetovaže, sudjelovati u 360° photo booth nagradnom natječaju te osvojiti adidasov bucket hat koji je ukrasio Mak Gojnić, vlasnik poznatog Shoe Cleaniquea.
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2023/04/Grse-1024x576.jpg)
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2023/04/Buntai_2-1024x576.jpg)
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2023/04/Drito-iz-Bocarskog_4-1024x683.jpg)
Chic.hr @chic.hr
Foto: Marko Lopac