Bezvremenske ikone koje su povezivale generacije danas su relevantnije nego ikad
Ledo, sinonim za kvalitetu i tradiciju u svijetu sladoleda, pokreće novu kampanju pod nazivom Ledo legende koja slavi bezvremenske brendove koji su obilježili generacije potrošača. Ovom kampanjom Ledo donosi jasnu poruku: u svijetu koji se neprestano mijenja tradicija, pouzdana kvaliteta i nezaboravan okus ostaju temelji na kojima se izgrađuju povjerenje, relevantnost i dugotrajan užitak. Bez obzira na prolazne trendove, Ledovi proizvodi ostaju simbol autentičnog užitka koji nadmašuje vrijeme povezujući generacije i donoseći siguran izbor za modernog potrošača.

Legendarni brendovi – ikone koje traju
Ovi proizvodi više su od simbola Ledove kvalitete, oni predstavljaju emotivnu povezanost s potrošačima koja traje desetljećima.

Novi okusi za novo vrijeme
Kampanjom Ledo legende ne slavi se samo prošlost nego i novitete koji unose svježinu i uzbuđenje u Ledovu ponudu, baš kao što to čini Kornet Tiramisu, novi sladoled u kornetu jedinstvenog okusa tiramisua, koji spaja mascarpone i caffe latte s mekanim gornjim preljevom okusa cappuccina upotpunjenim hrskavim komadićima kakaa, stvarajući nevjerojatan doživljaj za sva osjetila. S druge strane, novi Silk Milk Sandwich spremno odgovara na izazove modernog potrošača: u obliku je praktičnog sladolednog sendviča, osiguravajući isti kremasti mliječni užitak sladoleda od vanilije s preljevom od jagode kao poznati sladoled na štapiću. Zahvaljujući brojnim upitima potrošača, Ledo s velikim zadovoljstvom najavljuje veliku novost – stiže Njofra Punč Multipack! Omiljeni sladoled na štapiću spaja poznati okus punča s preljevom od kakaa i hrskavim posipom od komadića cornflakesa. Ovaj praktični multipack od šest komada sladoleda pruža još više prilika za druženje jer prave Ledo legende uvijek su nadohvat ruke, spremne za dijeljenje s dragim ljudima.

Legende se ne stvaraju lako
“Ledo kampanjom Ledo Legende pokazuje kako kontinuirano, već gotovo 70 godina, ima snagu, odvažnost i kreativnost da stvara proizvode koji povezuju generacije, a s njima i uspomene koje traju. Brendovi koji su obilježili prošlost i danas su snažni, relevantni i inovativni, a novi proizvodi unose svježinu u Ledovu ponudu te dodatno potvrđuju da Ledo neprestano raste i prilagođava se potrebama tržišta”, ističe Emina Kadić, menadžerica proizvoda klastera Adriatic tvrtke Ledo Plus.
Zahvaljujući svojoj neprijepornoj kvaliteti neki od tih proizvoda nadrastu vrijeme i trendove i prerastu u legende. A legende se ne stvaraju lako.
Chic.hr @chic.hr
Foto: PR