Volite ih ili ih mrzite?

Europljani iz 9 država imali su priliku postati „modna policija“ na jedan dan i istaknuti stilove, trendove i navike koje smo svi probali bar jednom u životu, čak iako to ne želimo priznati! Više od 27.000 posjetitelja GLAMI-ja, vodeće modne tražilice u Češkoj, Slovačkoj, Grčkoj, Rumunjskoj, Mađarskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Bugarskoj i Španjolskoj, imali su priliku izraziti svoje mišljenje na pitanje Koje navike i trendovi biste voljeli da nestanu iz ženskih ormara?

U GLAMI-ju vjerujemo da je moda za svakoga, nevažno koji je vaš stil, dob ili izgled. Osjećajte se samopouzdano u vašoj vlastitoj koži, dobi i tjelesnoj građi i izrazite se kroz modu! No, mi smo zainteresirani za otkrivanje koji je trend kupcima najmanje drag, u muškoj i ženskoj modi! Pa pogledajmo koji su bili odgovori ispitanika?

Najnepopularnija lista ženske mode

Što ako bijele čarape s crnim cipelama daju retro ugođaj našim ormarima? Čini se da je ovaj modni trend stare škole, koji se ponovno pojavio prije par godina zbog svoje popularnosti nastale od swing plesa, najnepoželjniji trend među ženama, dok su ga muškarci stavili na drugo mjesto među svojim izborima! Drugi najnepopularniji trend su najlonke nošene na otvorene cipele. Mi se u potpunosti slažemo s vama! Čak i da vidimo ovu kombinaciju na modnim pistama visoke mode, čini se da se i muškarcima i ženama gotovo jednako ne sviđa  – i u situaciji da ga vide taj trend na nekome, a pogotovo da ga nose. Devedesete se možda vraćaju u modu na dosta načina u naše živote, ali hlače niskog struka koje su pop zvijezde u prošlosti učinile popularnim bi trebale ostati samo u albumima! Žene su izabrale njih, kao treći „najnenosivi“ modni predmet. S druge strane, muškarci su odabrali trend prevelike odjeće kao njihov peti izbor najmanje dragog trenda, bezobzira koliko je taj trend trenutno popularan.

Od lijene žene Peggy iz sitcoma „Bračne vode“ do poznatih talijanskih dizajnera, leopard uzorak je bio dio mode desetljećima. Za Europske muškarce ovaj uzorak je rangiran kao najnepopularniji uzorak u ženskim ormarima, dok su ga žene isto stavile na listu 5 najnepopularnijih trendova. Slagali se mi ili ne slagali, životinjski uzorak još uvijek spada u najikoničnije trendove i možete naći tisuće proizvoda s ovim printom na GLAMI-ju. Na vrhu (ili bolje reći dnu) liste 5 najnepopularnijih trendova je još jedan trend iz devedesetih, koji se ne čini toliko popularan, ali ga svejedno viđamo na tinejdžerima je crop-top majica i torbice oko struka („pederuše“)!

Rezultati su dio projekta „Fashion (Re)search“, niza istraživanja tržišta temeljenih na redovitom prikupljanju podataka, čiji je cilj pružiti aktualne i relevantne informacije medijima i trgovcima o trendovima na online modnom tržištu.

O modnoj tražilici GLAMI

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, lansirala je GLAMI.hr u 2019. godini i od tada ima za cilj postati prvi korak svakog potrošača u Hrvatskoj koji odluči kupovati modne artikle putem interneta. S misijom da postane najveći modni katalog, okupljajući na jednom mjestu tisuće brendova koje svatko može istražiti, GLAMI.hr pomaže e-trgovinama da dosegnu novu publiku i nove kupce. Na GLAMI.hr se može pronaći više od 1.000.000 proizvoda i 4.000 brendova iz više od 82 e-trgovine poput Ecipele, Factcool i About You.

Globalno, GLAMI surađuje s više od 4.000 e-trgovina te nudi više od 15 milijuna modnih artikala i 25 tisuća različitih brendova iz različitih dijelova svijeta, korisnicima u više od 13 zemalja. Platforma je pokrenuta u listopadu 2013. godine u Češkoj, a tijekom 9 godina poslovanje se proširilo i u druge zemlje poput Hrvatske, Slovenije, Grčke, Slovačke, Rumunjske, Mađarske, Bugarske, Turske, Španjolske, Litve, Latvije i Estonije, s planom dodavanja još zemalja na ovaj popis u budućnosti. 

Modna tražilica GLAMI.hr je dostupna i putem mobilne aplikacije koja je kompatibilna s IOS i Android uređajima.

Chic.hr @chic.hr

Foto: GLAMI