Pure, purer, hej:pure!

Održiva i svjesna kupnja – bez ustupaka kad je riječ o stilu i funkcionalnosti. Ovaj je zahtjev za mnoge u međuvremenu postao nešto što se podrazumijeva, međutim pri kupnji je katkad izazov. Potraga za posebnim i istodobno održivim proizvodima vezano za parfeme došla je kraju! Nova marka mirisa hej:pure oduševljava održivošću koja je zabavna! Svježe, čiste mirisne kreacije i stilski dizajn ambalaže uz vrhunsku stopu recikliranja od 98 posto. Od mirisnog ulja do sklopive kutije, tema održivosti u ovom je konceptu mirisa posve nanovo promišljena: svaki miris sadrži posebne, prirodne sastojke koji potječu iz odgovornog uzgoja sirovina u poštenim radnim uvjetima.

Parfumerski zahtjevni mirisi zaslužni su za dobar osjećaj ostvaren čistom, 100 posto veganskom recepturom – potpuno bez kontroverznih sastojaka poput palminog ulja, UV filtra i bojila. Ne sadrži plastične poklopce i celofansku foliju kao mjera za suzbijanje poplave plastikom. Društveni angažman i promicanje projekata zaštite voda i mora podupiru ovu zamisao. Tri klimatski neutralna mirisa koja se proizvode u Njemačkoj – pure flower, pure water i pure wood – bit će dostupna od početka lipnja 2022. ekskluzivno u Müllerovim poslovnicama.

hej:pure – potpuno ekološki

Miris hej:pure je prvi potpuno održivi koncept mirisa proizvođača Mäurer & Wirtz te u ovoj seriji vodi brigu o čitavom lancu stvaranja vrijednosti: od odgovorno uzgojenih resursa preko potpore društvenih i ekoloških projekata povezanih s okolišem pa sve do održivog, recikliranog i obnovljivog materijala ambalaže. I u recepturama za mirise preuzima se odgovornost: kao „Clean Fragrances“ mirisi ne sadrže kontroverzne sadržaje te su 100 posto veganski. Cathrin Amissah, senior brand manager sustainability u tvrtki Mäurer & Wirtz, govori o ovom projektu bliskom srcu: „Preuzimanje odgovornosti za nas kao poduzeće počinje već pri osmišljavanju koncepta. Za mene kao voditelja marke najljepši je dar osmisliti ovako divan i istodobno održiv proizvod te tako dati pozitivan doprinos ne samo našim korisnicima nego i našem okolišu i društvu.“

Održiva ambalaža: Reduce – Reuse – Recycle

Vezano za izbjegavanje otpada i štednju resursa hej:pure odlikuju tri kriterija: #REDUCE – bočica je izrađena od recikliranog stakla te svjesno ne stavljamo plastični poklopac. Sklopive kutijice izrađuju se od kartona proizvedenog od 100 posto obnovljivih vlakna s FSC certifikatom, dok se u tisku rabe isključivo ekološke boje na bazi vode; #REUSE – štrcaljka se može jednostavno i potpuno skinuti s lijepih bočica te se prazne staklene bočice mogu iskoristiti u drugu svrhu; #RECYCLE – svi dijelovi ambalaže (štrcaljka, staklena bočica, sklopiva kutijica) mogu se reciklirati te im je vanjski institut „Cyclos“ dodijelio certifikat zahvaljujući vrhunskoj stopi recikliranja od 98 posto.

Društveni angažman

Serija mirisa na dva načina provodi ekološki-etičku odgovornost: #GOODFORCOMMUNITIES: Svaki od ovih triju mirisa sadrži „Hero Ingredient“, poseban sastojak koji je proizveden na održiv i društveno prihvatljiv način te potiče poštene radne uvjete u regijama. #GOODFORTHEPLANET: Cijela serija mirisa klimatski je neutralna. Proizvođač mirisa dobrovoljno kompenzira CO2 otisak tako da poduzeće u suradnji s Climate Partnerom podržava projekte za zaštitu prirode, koji osiguravaju čistu pitku vodu u jednoj zajednici u Ugandi, te s organizacijom „Plastic Bank“ podržavaju suzbijanje onečišćenja oceana plastikom.

Marka mirisa s društvenom odgovornošću

Naša mora tonu u plastici! S idejom suzbijanja poplave plastičnog otpada u morima i promicanja čiste vode za ljude i okoliš hej:pure podržava projekte odabranih humanitarnih organizacija poput WWF-a (organizacija za zaštitu prirode World Wide Fund for Nature Germany). Poplava plastičnog otpada: WWF se poticanjem razvoja infrastruktura za recikliranje u jugoistočnoj Aziji zalaže za zaštitu svjetskih mora s pomoću model-projekta za izbjegavanje poplave plastičnog otpada i suzbijanje njezina uzroka. Informativne i obrazovne kampanje namijenjene lokalnom stanovništvu te provođenje radionica i tečajeva brinu se za jačanje ekološke svijesti. Potiče se izbjegavanje uporabe jednokratne plastike u turizmu, smanjivanje plastičnog otpada na zaštićenim morskim područjima te izgradnja sustava za odlaganje otpada.

Mirisi pure flower, pure water i pure wood dostupne su od početka lipnja 2022. u svim Müllerovim poslovnicama.

Više informacija o hej:pure proizvodima potražite na www.hejpure.com, www.m-w.de/marken/hejpure/ te hej:pure Instagram kanalu: @hej.pure

#hejpure.

Chic.hr @chic.hr

Foto: PR