Pure, purer, hej:pure!
Održiva i svjesna kupnja – bez ustupaka kad je riječ o stilu i funkcionalnosti. Ovaj je zahtjev za mnoge u međuvremenu postao nešto što se podrazumijeva, međutim pri kupnji je katkad izazov. Potraga za posebnim i istodobno održivim proizvodima vezano za parfeme došla je kraju! Nova marka mirisa hej:pure oduševljava održivošću koja je zabavna! Svježe, čiste mirisne kreacije i stilski dizajn ambalaže uz vrhunsku stopu recikliranja od 98 posto. Od mirisnog ulja do sklopive kutije, tema održivosti u ovom je konceptu mirisa posve nanovo promišljena: svaki miris sadrži posebne, prirodne sastojke koji potječu iz odgovornog uzgoja sirovina u poštenim radnim uvjetima.
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2022/05/HejPure_Mood10-1024x800.jpg)
Parfumerski zahtjevni mirisi zaslužni su za dobar osjećaj ostvaren čistom, 100 posto veganskom recepturom – potpuno bez kontroverznih sastojaka poput palminog ulja, UV filtra i bojila. Ne sadrži plastične poklopce i celofansku foliju kao mjera za suzbijanje poplave plastikom. Društveni angažman i promicanje projekata zaštite voda i mora podupiru ovu zamisao. Tri klimatski neutralna mirisa koja se proizvode u Njemačkoj – pure flower, pure water i pure wood – bit će dostupna od početka lipnja 2022. ekskluzivno u Müllerovim poslovnicama.
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2022/05/HejPure_Mood3-688x1024.jpg)
hej:pure – potpuno ekološki
Miris hej:pure je prvi potpuno održivi koncept mirisa proizvođača Mäurer & Wirtz te u ovoj seriji vodi brigu o čitavom lancu stvaranja vrijednosti: od odgovorno uzgojenih resursa preko potpore društvenih i ekoloških projekata povezanih s okolišem pa sve do održivog, recikliranog i obnovljivog materijala ambalaže. I u recepturama za mirise preuzima se odgovornost: kao „Clean Fragrances“ mirisi ne sadrže kontroverzne sadržaje te su 100 posto veganski. Cathrin Amissah, senior brand manager sustainability u tvrtki Mäurer & Wirtz, govori o ovom projektu bliskom srcu: „Preuzimanje odgovornosti za nas kao poduzeće počinje već pri osmišljavanju koncepta. Za mene kao voditelja marke najljepši je dar osmisliti ovako divan i istodobno održiv proizvod te tako dati pozitivan doprinos ne samo našim korisnicima nego i našem okolišu i društvu.“
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2022/05/HejPure_Mood7-688x1024.jpg)
Održiva ambalaža: Reduce – Reuse – Recycle
Vezano za izbjegavanje otpada i štednju resursa hej:pure odlikuju tri kriterija: #REDUCE – bočica je izrađena od recikliranog stakla te svjesno ne stavljamo plastični poklopac. Sklopive kutijice izrađuju se od kartona proizvedenog od 100 posto obnovljivih vlakna s FSC certifikatom, dok se u tisku rabe isključivo ekološke boje na bazi vode; #REUSE – štrcaljka se može jednostavno i potpuno skinuti s lijepih bočica te se prazne staklene bočice mogu iskoristiti u drugu svrhu; #RECYCLE – svi dijelovi ambalaže (štrcaljka, staklena bočica, sklopiva kutijica) mogu se reciklirati te im je vanjski institut „Cyclos“ dodijelio certifikat zahvaljujući vrhunskoj stopi recikliranja od 98 posto.
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2022/05/HejPure_Mood31-688x1024.jpg)
Društveni angažman
Serija mirisa na dva načina provodi ekološki-etičku odgovornost: #GOODFORCOMMUNITIES: Svaki od ovih triju mirisa sadrži „Hero Ingredient“, poseban sastojak koji je proizveden na održiv i društveno prihvatljiv način te potiče poštene radne uvjete u regijama. #GOODFORTHEPLANET: Cijela serija mirisa klimatski je neutralna. Proizvođač mirisa dobrovoljno kompenzira CO2 otisak tako da poduzeće u suradnji s Climate Partnerom podržava projekte za zaštitu prirode, koji osiguravaju čistu pitku vodu u jednoj zajednici u Ugandi, te s organizacijom „Plastic Bank“ podržavaju suzbijanje onečišćenja oceana plastikom.
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2022/05/HejPure_Mood5-688x1024.jpg)
Marka mirisa s društvenom odgovornošću
Naša mora tonu u plastici! S idejom suzbijanja poplave plastičnog otpada u morima i promicanja čiste vode za ljude i okoliš hej:pure podržava projekte odabranih humanitarnih organizacija poput WWF-a (organizacija za zaštitu prirode World Wide Fund for Nature Germany). Poplava plastičnog otpada: WWF se poticanjem razvoja infrastruktura za recikliranje u jugoistočnoj Aziji zalaže za zaštitu svjetskih mora s pomoću model-projekta za izbjegavanje poplave plastičnog otpada i suzbijanje njezina uzroka. Informativne i obrazovne kampanje namijenjene lokalnom stanovništvu te provođenje radionica i tečajeva brinu se za jačanje ekološke svijesti. Potiče se izbjegavanje uporabe jednokratne plastike u turizmu, smanjivanje plastičnog otpada na zaštićenim morskim područjima te izgradnja sustava za odlaganje otpada.
![](https://chic.hr/wp-content/uploads/2022/05/HejPure_Mood17-688x1024.jpg)
Mirisi pure flower, pure water i pure wood dostupne su od početka lipnja 2022. u svim Müllerovim poslovnicama.
Više informacija o hej:pure proizvodima potražite na www.hejpure.com, www.m-w.de/marken/hejpure/ te hej:pure Instagram kanalu: @hej.pure
#hejpure.
Chic.hr @chic.hr
Foto: PR