N°5 Red Edition

BUDUĆI DA JE BOŽIĆ DOBA GODINE KAO NIJEDNO DRUGO, I BUDUĆI DA JE N°5  MIRIS KAO NIJEDAN DRUGI, CRVENO JE BOJA KOJA SE PODRAZUMIJEVA.
Po prvi put u povijesti Kuće CHANEL, legendarna prozirna bočica koju je kreirala Mademoiselle Chanel odjenula je vatreni plašt crvene boje. Jedinstveno limitirano izdanje, N° 5 L’EAU Eau de Toilette i N° 5 Eau de Parfum u jarko obojenom crvenom staklu i 55 numeriranih crvenih Baccarat kristalnih bočica za kolekcionarsko izdanje N° 5 Parfum.

KOJA BI SE DRUGA BOJA MOGLA KOMBINIRATI S MOĆNIM N° 5, SIMBOLOM VIZIONARSKOG DUHA? CRVENA, “BOJA ŽIVOTA, BOJA KRVI” PREMA RIJEČIMA MADEMOISELLE.

Dizajnirana 1921. i usavršena 1924. godine, čista pravokutna bočica s jednostavnim, geometrijskim linijama i fasetiranim čepom posjeduje radikalnu strukturu koja je postala manifestom moderne estetike. Ikonični dizajn suptilno se mijenjao tijekom 20. i 21. stoljeća, zadržavajući majstorsku ravnotežu oblika i proporcija. Ostajući vjerna svojoj pionirskoj prirodi, ona nastavlja svoj razvoj koji dokazuje nova aura.

CRVENA. KOJA BI DRUGA BOJA MOGLA BITI TAKO PRIKLADNA ZA OVAJ “ŽENSKI MIRIS S MIRISOM ŽENE”, KREIRAN KAO OLFAKTIVNI DVOJNIK MADEMOISELLE CHANEL?

Kreatorica je izdabrala ovaj cvjetno-aldehidni miris za cijeli život i smatrala je njegov mirisni potpis svojim talismanom. Kao odraz njezine strastvene duše, crvena dočarava njenu nepokolebljivu ljubav prema trgovini, raznim umjetnostima i muškarcima koji su obilježili njezin život. Boja koja ništa ne zadržava, ona utjelovljuje, kao obećanje posvećenosti i samopouzdanja, svu smjelost, slobodu i snagu žene koja je stvorila vlastitu sudbinu.

CRVENA. KOJA BI DRUGA BOJA MOGLA IZRAZITI BESKOMPROMISNE ODLUKE KREATORICE KOJA JE ŽENE ŽELJELA ODIJEVATI SAMO U CRNO, BIJELO, BEŽ, ZLATNO I… CRVENO?

Boja koju je ona istraživala u njezinim prijelazima, živosti i dubini. Bila to tamnocrvena, granatna ili rubin, u spoju s baršunom, tweedom ili šifonom, za odijelo ili plašt, crvena je uvijek bila monokromni izraz u njezinoj modi.

Ne u detaljima, već kao djelo apstraktne umjetnosti oslikano preko cijele površine, poput fatalne privlačnosti koja će na sebe prikovati oči.

CRVENA. OD KOJE BI DRUGE BOJE SRCE N° 5 MOGLO BRŽE KUCATI, ZADAJUĆI RITAM SVOM ŽIVOTU U FILMOVIMA I FOTOGRAFIJAMA?

Simbol zavodljive moći, crvena je uvijek simbolizirala ultimativnu ženstvenost. Od odijela Carole Bouquet do crvenog tepiha Nicole Kidman i Haute Couture haljine Gisele Bündchen, da ne spominjemo film Crvenkapica Luca Bessona. Ista crvena nit vodi kroz oglasne kampanje za legendarni CHANEL miris. U svojoj novoj duboko crvenoj staklenoj ili kristalnoj bočici, N° 5 otkriva još jedan vid ovog arhetipskog ženskog mirisa.

Foto: CHANEL